Mezoterapia este o procedură minim-invazivă și nechirurgicală, care presupune injectarea unui cocktail de substanțe la nivelul mezodermului și care previne îmbătrânirea pielii, energizând și tonifiând pielea în profunzime.

Despre mezoterapie

Mezoterapia prezintă o serie de avantaje care o plasează în topul tratamentelor dermatocosmetice, dar și ca adjuvant în cazul intervențiilor chirurgicale:

• Hidratează intens pielea;
  • Stimulează masiv sinteza de colagen la nivelul pielii și revitalizează țesutul conjunctiv;
  • Crește fermitatea pielii;
  • Rejuvenează pielea îmbătrânită;
  • Oferă tenului o sursă de vitamine, nutrienți, antioxidanți ce revitalizează pielea;
  • Diminuează ridurile;
  • Îmbunătățește sistemul imun și cel circulator;
  • Are rezultate notabile în cazul cicatricilor sau a altor semne inestetice de la nivelul pielii.

Mezoterapia combate îmbătrânirea prematură a mâinilor, hidratează în profunzime pielea și reduce semnificativ petele pigmentare survenite în urma procesului natural de îmbătrânire, a expunerii la ultraviolete sau obținute ca urmare a unei predispoziții genetice.

Cocktailul compus din vitamine, antoxidanți și minerale este injectat la nivelul zonei tratate, în mezoderm. Procedura este realizată cu ajutorul acelor hipodermice, sau cu device-uri de tip pen sau pistoale. Substanțele nutritive ajung în țesutul adipos subcutanat responsabil de aspectul exterior al pielii, hidratând pielea și stimulând producția de colagen și elastină.

Mezoterapia se adresează pacienților ce suferă de semne de îmbătrânire sau pigmentare la nivelul mâinilor și care își doresc restaurarea aspectului suplu și sănătos și întinerit al acestora.

• Nu presupune pregătiri speciale ale pacientului;
  • Este recomandat sa nu purtați machiaj sau să vă demachiați înainte de intervenție;
  • Pentru a diminua riscul de vânătăi sau de hematom, trebuie oprit tratamentul antiinflamator sau anticoagulant înaintea tratamentului, cu acordul medicului curant.

Informați medicul în caz de boli acute (herpes sau alte afecțiuni), tratamente anticoagulante sau anti-inflamatoare.

• Intervenția este minim invazivă și, în general, nedureroasă;
  • Se pot aplica unguente anestezice locale;
  • Se folosesc ace fine pentru a diminua disconfortul în timpul injectării, sau alte aparate de injectat - pen sau pistoale;
  • Durata intervenției variază între 10 - 30 minute, în funcție de numărul zonelor de tratat.

• Rezultatele se vor vedea încă de la prima aplicare a tratamentului - o piele luminoasă și bine hidratată;
  • În a doua săptămână post-intervenție se poate observa o piele mult mai elastică și mai tonifiată;
  • În săptămânile următoare semnele de îmbătrânire vor fi mult reduse și estompate, iar mâinile își vor recăpăta suplețea și strălucirea.

• Injectarea nu necesită timp de recuperare - permite reluarea cu ușurință a activităților cotidiene;
  • Edemul este normal în primele zile după procedură;
  • Este posibil să apară o senzația de arsură, care va dispărea în prima jumătate de oră de la injectare, precum și modificări de culoare ale pielii.

• Timp de 24 de ore zonele injectate nu se masează;
  • Trebuie evitate băile fierbinți, sauna și sportul timp de 24 - 48 de ore.

După intervenție, poate apărea o ușoară iritație a pielii, precum și mici papule(denivelări la nivelul pielii, marcând locul injectării). Acestea dispar în jumătate de oră-câteva ore după injectare.

Riscul de infecții sau alte complicații este extrem de scăzut, prin folosirea acelor sterile și desfășurarea procedurii în condiții de maximă siguranță și confort pentru pacient.