Mărire punct G

Amplificarea punctului G este o procedură minim-invazivă prin care, cu ajutorul acidului hialuronic, se poate augmenta volumul acestui punct.

Despre procedură

Acidul hialuronic este un gel injectabil, biodegradabil care hidratează și revitalizează țesuturile din zona genitală. Injectarea se recomandă în următoarele situații:

• Pentru creșterea stimulării și excitabilității sexuale din această zonă;
  • Pentru a combate senzația de uscăciune vaginală, ce poate crea disconfort sporit în timpul actului sexual;
  • Pentru a restabili forma vaginului, afectată de o naștere naturală.

Acidul hialuronic injectat la nivel genital rehidratează profund țesuturile, crescând tonusul și elasticitatea vaginală. Acest lucru are un impact pozitiv asupra vieții sexuale și emoționale ale femeilor care optează pentru acest tratament.

Injectarea cu acid hialuronic se realizează la aproximativ 5 cm de meatul urinar. Procedura este minim-invazivă și nedureroasă, cu efecte prelungite până la 1 - 3 ani.

Injectarea cu AH reprezintă una dintre cele mai utilizate metode de rejuvenare vaginală, procedura bucurându-se de previzibilitate bună a rezultatelor și de o siguranță deplină a procesului de injectare.

Procedura este recomandată femeilor care se confruntă cu probleme de excitabilitate și stimulare sexuală sau uscăciune vaginală, și care își doresc amplificarea punctului G printr-o procedură minim-invazivă.

• Nu presupune pregătiri speciale ale pacientului;
  • Pentru a diminua riscul de vânătăi sau de hematom trebuie oprit tratamentul de tip Aspirină sau Ibuprofen, cu 10 zile înaintea injectării cu acordul medicului curant.

• Intervenția este minim invazivă și, în general, nedureroasă;
  • Uneori se pot aplica unguente anestezice locale;
  • Se folosește un ac fin pentru a diminua disconfortul în timpul injectării;
  • Durata intervenției este de aproximativ 30 de minute.

• Rezultatele injectării sunt vizibile imediat;
  • Efectul se poate prelungi între 1 - 3 ani.

• Injectarea nu necesită timp de recuperare - permite reluarea cu ușurință a tabieturilor și rutinelor zilnice;
  • Pot apărea diferite forme de iritații sau reacții locale ce dispar de la sine în câteva zile

• Timp de 24 de ore zonele injectate nu se masează;
  • Trebuie evitate băile fierbinți, sauna și sportul timp de 24 - 48 de ore;
  • Activitatea sexuală poate fi reluată după câteva săptămâni de la intervenție.

• Infecții urinare;
  • Edem, leziuni sau iritații ale zonei injectate;
  • Retenție urinară.
  • Un minim discomfort, precum și alte reacții locale, sunt normale după injectare și remit spontan. Dacă oricare din aceste simptome vă îngrijorează excesiv, contactați medicul dvs.