Liposucție abdomen

Liposucția este procedura chirurgicală prin care se îndepărtează radical și definitiv depozitele de grăsime din diverse zone ale corpului și feței.

Liposucția este indicată pentru zonele cu depozite adipoase persistente.Acestea nu dispar cu o dietă strictă și exerciții fizice. Liposucția nu este o metodă de slăbit sau de control al greutății. Liposucția nu poate înlocui un stil de viață sănătos.

.

Despre liposucție

Chirurgia estetică a siluetei permite remodelarea și sculptarea anumitor zone ale corpului, pentru a construi o siluetă în armonie cu imaginea de sine a pacientului.

Liposucția este intervenția chirurgicală prin care se intervine pentru a elimina grăsimea prezentă în cantități excesive în anumite zone ale corpului:

• la nivelul abdomenului superior;
  • în regiunea sub-ombilicală;
  • șolduri;
  • fese;
  • glezne;
  • brațe;
  • la nivelul feței și gâtului.

Chirurgul va practica incizii cutanate de dimensiuni reduse (3 - 4 milimetri) , de obicei ascunse într-o pliu de piele. Celulele de grăsime din straturile profunde și superficiale de grăsime vor fi aspirate cu ajutorul unor canule, cu evitarea lezării nervilor și a vaselor de sânge.

Cantitatea de grăsime eliminată este adaptată la cantitatea de piele care o acoperă, ceea ce reprezintă un factor fundamental pentru calitatea rezultatului final.

Procedura este recomandată bărbaților și femeilor care își doresc sculptarea armonioasă a siluetei și crearea unei talii mult dorite.

• Înainte de intervenția chirurgicală, se va efectua un consult pre-operator;
  • Orice tratament anticoagulant trebuie oprit cu 10 zile înainte de procedură, cu acordul medicului curant;
  • În funcție de tipul de anestezie ales, vi se poate cere să nu mâncați și să beți timp de 6 ore înainte de operație;
  • Este recomandată renunțarea la fumat cu o luna înainte de intervenție.

INTEVENȚIA:

• Intervenția durează între 1 - 3 ore;
  • În general, se folosește anestezia locală;
  • Se practică incizii cutanate de dimensiuni reduse - de 3 - 4 milimetri;
  • Celulele de grăsime din straturile adipoase profunde și superficiale sunt aspirate prin micro-canule, cu evitarea nervilor și a vaselor de sânge;

• La aproximativ 3 săptămâni după intervenție, odată cu retragerea edemului, rezultatele vor începe să apară;
  • Rezultatul final poate fi cel mai bine apreciat la 6 luni după procedură.

• Post-operator, durerile sunt reduse, însă pacienții pot resimți o senzație de oboseală;
  • Timpul necesar pentru recuperarea chirurgicală este proporțional cu cantitatea de țesut adipos eliminată;
  • Recuperarea se întinde pe o perioadă de repaos de până la 2 - 4 săptămâni;
  • Activitățile fizice intense pot fi reluate doar după 3 - 4 săptămâni;
  • Sunt normale edemele și echimozele post-operatorii, acestea se vor retrage în primele două săptămâni de după intervenție.

• Este recomandat să purtați un bandaj compresiv timp de 2 până la 4 săptămâni.

• Tumefieri, edeme și echimoze;
  • Senzație de tensiune la nivelul inciziei, furnicături, sau amorțeală a zonei tratate;
  • Infecții.

Reacțiile locale sunt normale în primele săptămâni de la operație, însă vă recomandăm să contactați medicul dacă una sau mai multe dintre simptomele de mai sus vă îngrijorează excesiv sau acuzați febră.

• Nu se recomandă intervenția chirurgicală în caz de sarcină și alăptare;