Întrebări frecvente

Am pregătit câteva dintre cele mai frecvente întrebări pe care le primim de la pacienții noștri.

Dacă nu găsești întrebarea ta în listă, te încurajăm să ne contactezi. Îți vom răspunde cu drag la orice nelămurire.

Programare și contact

Mă pot prezenta la clinică și fără programare?

Deoarece vrem să evităm situațiile în care trebuie să aștepți, nu îți recomandăm să vii la clinică fără a avea o programare. Ne poți contacta telefonic, iar dacă avem un interval de timp disponibil, te vom programa cu drag în aceeași zi.

Cum pot face o programare?

Te poți programa la unul din specialiștii noștri: telefonic, prin formularul de contact de pe site, prin e-mail sau direct în incinta clinicii. Optează pentru varianta cea mai confortabilă ție.

Pot reprograma vizita mea la cabinet?

Înțelegem că pot apărea situații neprevăzute. Din acest motiv, la DEA Clinic te poți reprograma. Te rugăm să ne anunți telefonic și împreună vom stabili o altă zi convenabilă pentru tine. Dacă ne poți anunța cu 2 zile în avans, cu atât mai bine!

Pot anula o programare?

În cazul în care a intervenit ceva și nu te poți prezenta la clinică, te rugăm să ne anunți telefonic. Putem anula programarea ta, sau o putem muta într-o altă zi.

Servicii și prețuri

Unde pot găsi lista cu prețuri?

Poți vedea lista cu prețurile practicate de DEA Clinic în tabelul cu servicii (accesează pagina "Prețuri" în meniul de navigare). Te încurajăm să ne contactezi telefonic pentru orice nelămurire.

Prețurile afișate pe site sunt cele finale?

Prețurile afișate pe site-ul nostru sunt doar orientative. Deoarece tratamentele noastre sunt individualizate fiecărui caz în parte, prețurile pot să varieze în funcție de: numărul de ședințe de tratament, cantitatea de substanță folosită, suprafața zonei tratate și alte variable. Doar în urma unei consultații îți putem comunica costul total al unui tratament.

Cum pot solicita mai multe detalii despre un serviciu?

Dacă ai întrebări cu privire la unul dintre serviciile DEA Clinic, te rugăm să ne contactezi telefonic. Îți vom răspundem cu drag la orice nelămurire.

Modalități de plată

Aveți contract cu CAS? Pot veni cu bilet de trimitere?

Clinica noastră nu este în contract cu CAS. Din acest motiv, nu avem servicii care se pot deconta. Nu este necesar să vii cu bilet de trimitere deoarece toate serviciile noastre trebuie achitate integral.

Ce modalități de plată sunt acceptate?

Poți achita contravaloarea serviciilor cu cardul bancar, sau numerar în RON. Din păcate nu acceptăm plata în altă valută.

Pot achita contravaloarea serviciilor în rate?

Serviciile de care beneficiezi la noi pot fi achitate integral în rate, prin intermediul unui card de credit emis de Banca Transilvania.

Despre clinică

Unde este localizată clinica?

Ne găsești pe strada Mihai Veliciu, numărul 33 în Cluj-Napoca, România. Clinica se află în cartierul Gheorgheni în apropiere de Piața Timotei Cipariu.

Pot parca în zonă?

Din păcate nu există parcare amenajată, dar poți parca la stradă, lângă clinică. E bină să știi că strada Mihai Veliciu are sens unic. Există o parcare cu plată în apropiere (la aproximativ 750 de metri) în Piața Timotei Cipariu.

Mă pot caza în apropiere?

Chiar pe aceeași stradă vei găsi două opțiuni de cazare: Pensiunea Bellagio (de 4 stele) și Pensiunea Vila Vanda (de 3 stele). Iar la doar 800 de metri de clinica noastră se află Hotelul Opera Plaza (de 5 stele).

Există toaletă pentru pacienți?

Da, poți sta fără griji, la clinica noastră ai acces la toaletă.