DEA Clinic Cluj-Napoca

DEA Clinic este un centru medical nou, inovativ, de tratament al afecțiunilor pielii. Pe lângă partea dermatologică, colaborăm cu medici specialiști endocrinologi și alergologi, pentru o mai bună eficientizare a terapiilor.

Personalul centrului medical este format din tineri medici specialiști, absolvenți ai UMF Iuliu Hațieganu Cluj-Napoca, care au efectuat rezidențiatul în același centru și care doresc să facă un front comun împotriva afecțiunilor pielii, endocrinologice și alergologice.

Amplasarea este în zona pieței Cipariu, cartierul Gheorgheni, Cluj-Napoca. Parcarea mașinii este gratuită și se poate face în fața centrului medical.

Deoarece înțelegem complexitatea și conexiunea patologiilor, venim în sprijinul Dumneavoastră oferind consultații și tratamente combinate, din domeniul dermatologiei, alergologiei, endocrinologiei și chirurgiei plastice.

Pe lângă partea clasică de dermatologie - adică tratamentul bolilor de piele și a bolilor transmise sexual, dorim să amintim partea de chirurgie dermatologică - cu sală special amenajată pentru intervenții chirurgicale, dermatologie estetică, tratamente cu toxină botulinică, conturarea pomeților și a buzelor cu acid hialuronic, mezoterapie, microdermabraziune, peelinguri chimice superficiale sau medii, scleroterapia venectaziilor, proceduri efectuate în cadrul DEA Clinic.

Printre afecțiunile tratate de către medicii specialiști chirurgie plastică sunt liposucția grăsimii localizate, blefaroplastia, otoplastia și alte tratamente complexe, efectuate în anestezie locală.